2016. január 23.

NOTD | Winter Crystals


Sziasztok!

A mai csodás szombati napon megjött a kedvem csinálni egy körmös posztot, de semmilyen ötletem se volt.Hogy milyen szín legyen benne, vagy hogy mintás legyen-e vagy ne.Fel alá járkáltam a házban hogy hátha beugrik valami jó ötlet.Végső  kétségbeesésembe leültem a kandalló melletti nagy szófába és elkezdtem keresgélni Pinteresten.De azt sem sok sikerrel.Mikor felkaptam a fejem a telefonról megláttam hogy ott kinn szállingózik a hó.Erre már be is ugrott egy egyszerű ötlet.
Elővettem a műhót és alkottam egy letisztult, lágy színű manikűrt.
Így az összhatás olyan mintha nagyobb hó kristályok borítanák a körmöm.
 Nekem ez lett a kedvenc téli köröm designom.:)

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Körömlakk:
 Rimmel | 227 New Romantic


Remélem tetszett! 
Ha kérdésetek vagy írjátok meg kommentbe!

Nektek van kedvenc téli körömlakkotok?

Puszi:
Lala :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése