2016. január 2.

Nyereményjáték




Sziasztok!

A karácsonynak is vége és itt van a 2016.Egy új év, új reményekkel, és remélhetőleg új sikerekkel és boldogsággal.2015-ben a blognak volt egy nagy melankóliája, de ezt átvészelve, most már frissen én üdén folytatva útját halad előre.
A komolyságot félretéve szeretnék rátérni a poszt címének jelentésére.Tavaly még egyszer sem volt nyereményjáték ezért úgy gondoltam hogy így év elején jólesne egy kis köszönöm ajándék tőlem nektek.
Igyekszem a továbbiakban is újakat mutatni, minél több bejegyzést hozni, és kíváncsi vagyok hogy mit tartogat majd a jövő. :)
Remélem hogy mindenkinek örömteli karácsonya volt és sok sok szerencsét és boldogságok kívánok az újévre!

Az egyik nyeremény egy parfüm lenne amelynek  nagyon finom édes és fiatalos illata van, nekem is van egy belőle.Ahogy a beauty vloggerek úgy a bloggerek sem jók az illatok leírásában de az biztos hogy nagyon finom.:D
A második dolog egy márvány mintájú gyertya.Mostanában nagy megszállottja vagyok a márványos dolgoknak úgyhogy úgy gondoltam hogy titeket is megajándékoználak egyel.
A harmadik dolog pedig egy személyesebb ajándék lenne.Aki követ az tudja hogy ezt a bögrét az egyik posztomban díszítettem fel és arra gondoltam hogy megajándékozlak vele titeket mert így személyesebb lesz az egész:)

Mit kell tenned ahhoz hogy megnyerd?

  • Légy felirtakozva a blogra.
  • Kövesd a blog Faceook oldalát: ITT
  • Légy benne a LauraDIY csoportban a Facebookon mivel ott fogom kihirdetni a nyertest: ITT
  • Kövess Instagramon: @lackner_laura, vagy ITT a link.
Néhány + esély:
  • Kövess Bloglovinon: ITT
  • Kövess Magyar Bogokon: ITT
  • Iratkozz fel a YouTube csatornámra: ITT
Ha kész vagy írd meg kommentben!

A nyereményjáték 2016.01.02(Szombat) -tól - 2016.01.16(Szombat)-ig tart.
Az eredmény hirdetés 2016.01.17-én(Vasárnap) lesz a LauraDIY csoportban a facebookon!

(Azt így zárójelbe megjegyezném hogy kamu facebook profillal vagy ideiglenes facebook porfillal ne jelentkezzetek mert azt az embert kizárom! Csak is a saját valós profilotokkal jelentkezzetek a nyereményjátékra! A másik pedig hogy ne rejtetten kövessétek a blogot mert úgy nem tudom leellenőrizni hogy valóban követsz-e.Így ha téged húzlak és nem látom hogy követnél akkor sajnos újra kell sorsolnom.)


Sok szerencsét mindenkinek! :)
Puszi:Lala 

33 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm!Sok szerencsét Evelin! :)

      Törlés
  2. Minden kész ☺️����✌��️

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Kész és feliratkoztam youtube csatornádra is. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! :) Minden kötelező feltétel kész, plusz youtubeon is feliratkoztam ezen a néven.:)

    VálaszTörlés
  9. Szia, BUEÉK! kész vagyok + Bloglovin is!

    VálaszTörlés