2016. február 7.

Sminkelési Tanácsok Kezdőknek | Ápolás & Alapozás



Sziasztok!

Ma elindítok egy bejegyzés sorozatot amiben tippeket, tanácsokat adok azoknak a kis lánykáknak akik még csak most csöppentek bele a sminkelés világába vagy szeretnének elkezdeni de nem tudják hogy hogyan mint.
Én úgy 7.-be kezdtem el sminkelni kevés sikerrel, mivel akkor még nem tudtam hogyan kell használni a dolgokat. Anyukám sem nagyon használt ilyesmi termékeket ezért sem tudtam hogyan használni őket.
3-4 év elteltével sikerült megtapasztalnom hogy mit használjak az arcomra és mi az amit elküldenék melegebb éghajlatra, mert voltak ilyen termékek.:D


Nos kezdjük is az ápolással, mivel az mindent megelőz. Fontos hogy tudatába légy azzal hogy éppen milyen a bőrtípusod. Az egyébként attól is függ hogy mit eszel stb. Azt úgy tudod megállapítani hogy például végighúzod az ujjad az arc T vonalán ami szemöldök fölötti bőrtől az orr végéig tart. Ha az zsíros csúszós tapintású akkor a bőröd zsíros. Ha pedig ilyesmit nem tapasztalsz akkor pedig normál.De bővebben én sem értek ehhez. Ha jobban ki szeretnéd deríteni keress rá arra hogy "bőrtípus elemzés" vagy keres fel egy kozmetikust mert lehet ő jobban ért hozzá mint a netes tesztek.:D

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT

Sminkelés Előtti Ápolás

Én sminkelés előtt jól megmosom az arcom és ritkán radírozni is szoktam a Garnier 3-az 1-ben bőrradírjával. Az után áttörlöm a szemkörnyékem és az orr-észt micellás vízzel hogy az előtte lerakódott sminket eltávolítsam. Ez után már csak az arckrémet szoktam használni, az Avon egyik arckrémét amely méhpempőt tartalmaz (ami rugalmassá és ápolttá teszi a bőrt).



Alapozás

A kezdőknek nem szívesen ajánlanék drága és nagy fedésű alapozókat mert ha esetleg meg is veszed akkor lehet hogy nem lesz jó, vagy a szín vagy a bőrtípusodhoz illő összetétel. De viszont amit biztosan ajánlanék az a Maybelline BB krémje.Én ezt nyáron használom mert nagyon könnyű és mégis fed valamennyit. A ritkán hulla színű bőrömnek pedig egy kis színt ad.
Nekem valamiért a szemem alatti kis gödör nagyobb és az gyakran  zöldes és sötétebb árnyalatot vesz fel. Aki még ilyennel küzd annak ajánlom a Rimmel match perfection szem alá való korrektorját. Nem biztosít akkora nagy fedést hogy teljesen eltüntesse a "karikát" de sokkal halványabb lesz.;)


Remélem tudtam segíteni, ha esetleg van kérdésed akkor lent kommentben felteheted vagy nyugodtan írj e-mailen vagy facebookon.
(Mellesleg készítettem egy saját kézzel írt aláírást:)



5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a poszt, bár nem mondanám magam már kezdőnek.:) Egyébként én úgy tudtam, hogy Maybelline bb krémjét kivonták még nyáron a forgalomból. :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszi.:)Oh igen? Nem gondoltam volna mert én szerettem:(

      Törlés
  2. Hihi, én is a Garnier micellás vizet használom, bár én este a sminkem lemosása után, mert az olajos sminklemosó rossz érzetet hagy a bőrömön. ;) Puszii

    VálaszTörlés