2016. február 7.

Sminkelési Tanácsok Kezdőknek | A Tökéletes Tusvonal Nyomában



Sziasztok!

Meghoztam a második részét is a sorozatnak. Megmondom őszintén nagyon élvezem ezt csinálni. Körülbelül annyira áll hozzám közel ez a beauty téma mint a  DIY.
Ebben a részben a tusvonalról van szó ami sokak számára nehéznek tűnik de ha belejön az ember akkor már úgy megy mint a karika csapás.
Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT



Először is kelleni fog hozzá egy jó minőségű szemtus.Én a Rimmel mattra száradó tusát használom.Azt is szeretem benne hogy az ecsete nem olyan kezelhetetlen mint néhányé hanem nekem pont kézreálló.

A titka annyi az egésznek hogy a szempillatőd főlé húzz egy vékony vonalat.
Azért mondom ezt mert a vékony tusvonal minden szemformához megy. Ha neked így tetszik akkor hagyhatod így de én mindig szoktam festeni farkincát is. A farkincának annyi a lényege, ahogy a képen is láthatjátok hogy nem kell nagy, csupán kis vékony fojtatása a szemtusnak. Én azt ajánlom hogy ha cicás szemet szeretnétek akkor a farkincát csinálhatjátok egy kicsit hegyesebbre és vastagabbra.


Én ezt az egészet megkoronázom a két kedvenc Maybelline szempillaspirálommal. A Great Lash-el (alsó szempillákra) és a Rocket Voliummal. Mind a kettő remek pillákat biztosít.





Íme a végeredmény. Remélem tudtam segíteni!
Ha igen írjátok meg kommnetbe!


Nektek megy a tusvonal készítés? Melyik a kedvenc szempilla spirálotok?





2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon sok idő kellett, mire tökéletesen meg tudtam csinálni a tusvonalamat, sokat szenvedtem vele, emlékszem! :D A Rimmel tus viszont nálam is a favorit, szerintem az ilyen ecsetekkel lehet a legjobban megrajzolni! :)

    xx
    Petra
    http://glamorous-side.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kell hozzá egy minimális kézügyesség is :)) Szintén :)

      Törlés