2016. március 4.

Aliexpress Gyöngyei | Daniel Wellington Karóra



Sziasztok!

Újabb egy aliexpresses bejegyzéssel érkezem de ez most valahogy mégis más lenne. Az egyik barátnőm hónapok óta egy Daniel Wellington óráról ábrándozik de viszont az árát nem tartja nagyon emberinek. Küldtem neki pár oldalt ahol talál olcsóbban de azok nem voltak valami bizalom gerjesztőek. És ugye ki, ha nem én, felhoztam neki az aliexpresst mint opciót mert hát, ha Yeezy volt akkor ennek is kell lennie. Bár elismerem ha egy termékből az eredeti van meg , valahogy jobban kötődik hozzá az ember mint egy replikához, de hát mégis az ár az ami:/
Erre rákerestem neki és találtunk egy olyant ami a képen teljesen ugyan olyan volt mint az eredeti és az ára is teljesen elfogadható volt.Talán még túlságosan is.
Drágával másnap már rendeltük is, és kedvet kaptam hozzá hogy én is rendeljek egyet mert hátha olyan jó hasonmás lesz és akkor mindenki boldog.^^
Hát megtettük. És életem leggyorsabb postázása volt. Hihetetlen de ingyen kiszállítással ideért kevesebb mint egy hónap alatt. Az élet apró örömei:)

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Most nyilván jöhetnék azzal hogy az anyaga nem olyan mint az eredetinek meg stb. De szerintem felesleges mert nekem így is nagyon megnyerő és Ő neki is nagyon tetszett.^^

Itt a LINK ha valaki is szeretne eme csodás replikákból.(Na ilyent se mondtam még.)


Nektek mi a véleményetek a replikákról?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése