2016. március 1.

Az Elhagyatott Laktanya | Outfit



Sziasztok!

A hétvégén arra szántuk el magunkat az egyik oszálytársammal, hogy ellátogatunk a helyi elhagyatott laktanyához és fotózunk. Mivel az én kamerám nem képes már semmire se :( ezért csak ő fotózott. De nem is baj mivel nagyon kreatív és nagyon jól tud fotózni. Szívesen Bogi :D
Még egy outfit fotózást is be tudtunk iktatni.
A rozoga, romos és szétgraffitizett falak között találtunk egy szép színest és ott egy kicsit le is telepedtünk. Erről láthattok majd képet.
Nem mondom hogy nem féltem hogy ránk fog dőlni az egész épület de volt bennem egy gyenge " mi lesz ha ránk támad egy hajléktalan?" sztereotipikus érzés.
Így utólag visszatekintve semmi okom nem volt rá mivel az összes épületet bejártuk és egy élő lélekkel sem találkoztunk.:P
De viszont az egyik épületben fura dologra lettünk figyelmesek. Ahogy beléptünk megláttuk a falakon, a földön vörös fonalat.Mindegy egyes ajtón szögön és ablakon végigfutott. Na ilyenkor kirázott a hideg. A három  emeleten keresztül mindenhova vezetett. Ha esetleg valaki tudja mi ez akkor kérem írja meg mert most nagyon kíváncsi vagyok. Anyu szerint valami újkeleti dolog lehetett, de ő sem tudta pontosan.
Az érdekes még az volt hogy a falra voltak festve mondatok amiket valahogy az én agyam nem tudott összerakni, volt értelme de nem tudtam értelmezni.
Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT





Kabát - Second Hand
Táska - Second Hand
Cipő - Yeezy 350 - Aliexpress
Farmer - F&F
Felső - Second Hand








Ti voltatok már ilyen elhagyatott helyen?

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Megkérdezhetem, ez a laktanya hol van helyileg?
    Egyébként az outfit jó lett.:D Mikor lesz DIY bejegyzés újra?
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szombathelyen van a tizenegyes huszárútnál.:)
      Köszi:)Nemsokára mert már megvannak hozzá a dolgok:)

      Törlés
  2. Szia Laura! (:
    Nagyon szép képek születtek! Az outfit is remek lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Virág!
      A képek nem az én érdemeim:)))
      Köszönöm:)

      Törlés