2016. március 27.

DIY Rúzs Pasztellból


Sziasztok!

Először is mindenkinek kellemes Húsvéti ünnepeket szeretnék kívánni! Remélem mindenki ki tudta magát pihenni ebben 6 napban amiből már csak 2 van hátra.^^ 
A mai nap egy DIY bejegyzést hoztam nektek mert már nagyon régen volt már én is vágytam egy kis kotyvasztásra és barkácsolásra.
Mivel egy művészeti középsuliba járok ezért sokféle kellékkel dolgozok és vannak közte olyanok amik nem csak egyféle használatra vannak ezek között van a pasztell kréta is, és ezzel az alkalommal ennek a használatával készült rúzs csinálunk.

Mielőtt még valaki kiborulna hogy mi az hogy pasztell krétával csinálok rúzst, micsoda hülyeség, lerohad a szám. Azt megnyugtatom hogy a pasztellkréta nem tartalmaz allergén anyagokat és nem veszélyes maximum nagyon nagy mennyiségben, de nem hinném hogy valaki meg akarná enni.^^

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT


Hozzávalók:
  • Bármilyen színű pasztellkréta (Attól függ milyen színű rúzst szeretnél csinálni)
  • Szájfény, szőlőzsír
  • Egy tégely amiben kikevered és tárolod
  • Keverő szerszám



Én egy koh-i-noor pasztellkészletet használok persze ez egy régi már mert azóta mióta ez megvan mindig egy másikat használtam és Ő itt maradt nekem. Alapnak pedig egy Maybelline shiny-licious kókusz illatú szájfényt használok.

Nagyon egyszerű az elkészítése egyébként.
A kis tégelybe nyomj ki a szájfényből. Egy kis darab pasztellkrétát kalapács segítségével üss porállagúvá, a lényeg az hogy ne legyenek benne nagy darabok mert akkor csomós lesz a massza. 
Önts hozzá a szájfényhez egy kis mennyiséget kevered csomómentesre és ezt csináld addig amíg a szín neked megfelelő lesz.
Saját tapasztalatból mondom hogy bármelyik színt választod az kb 1-2 árnyalattal sötétebb lesz.

És íme a végeredmény:



Ti kipróbálnátok? Csináltatok már saját rúzst?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése