2016. március 29.

Mini Müller Haul | Avagy sosem az veszem amiért indultam Haul


Sziasztok!

Így a Husvét előtti napokban ellátogattam a Müllerbe mert már nagyon szükségem volt egy kis shoppingra. A helyzet az volt hogy vagy egy fél éve nem voltam ott és igazából Carmex-ért indultam de végül is csak azt nem vettem.^^
A Müller után átmentünk a KIK-be is ahol egyáltalán nem szerettem volna venni semmit, de sikerült.

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Vettem a szempilla göndörítőmhöz gumit mert már nagyon elöregedett benne. 
Ár: 245,- ft


Rimmel alapozó + primer

Na ezek azok a termékek amikre egyáltalán nem számítottam hogy megveszem. Csak mászkáltam a boltban és belebotlottam egy nagy standba ahol egy eladó hölgy állt és bemutatta nekem meg stb. Aztán ránéztem az árára és nem találtam egyáltalán drágának.
a kettő termék csak 2690,- volt és mondom, okés megveszem mert hát miért ne. Ha meg nem működik akkor ez van egy próbát megért.^^




És amit a KIK-ben vsároltam:

Egy barátommal voltam és mondom "okés" akkor menjünk be. Először szobadekorációkat néztem de végül megakadt  a szemem a sminkeknél.Tudom, tudom. Nem a  KIK-ben kell vásárolni sminket, de annyira megtetszettek a színek hogy az nem igaz.^^
A paletta neve az hogy "Warm Nudes".
Az ára 920,- volt és amint hazaértem ki is próbáltam a kezemen a színeket, nagyon szépek és az árához képest egészen nagy a színintenzitása.
A napokban láthattok majd tőlem egy szem sminket amit ezzel alkottam.;)
A paletta 12 színből áll.




Nektek melyik a kedvenc smink palettátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése