2016. április 27.

Hogy találd meg a saját stílusod? | #1




Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzéssel jöttem nektek ami szerintem sokotoknak hasznos lehet, főleg a fiatalabbak 14-15 éveseknek. Mivel amikor én voltam fiatalabb úgy 14 éves nem volt stílusom, olyan voltam mint mindenki más ezzel nem is volt probléma. De mióta középiskolás vagyok rájöttem hogy nem az a jó ha ugyan olyan vagy mint mindenki, gondolom ezt az adidas superstar vs. adidas sapka kombináción ami mostanában eléggé elterjedt divat. Amit ugye szintén külföldről vettünk át.

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT


Erről az egészről az a véleményem hogy egy bizonyos ideig még okés. De ha már 1 éve látod, és úgy konkrétan bemész a városba és azt látod hogy minden 5.-ik ember ugyanúgy néz ki, hát eléggé fura. Sőt engem eléggé idegesít is. Persze ezzel nem akarok forradalmat zúdítani a nyakamba hogy leszólom de mégis szerintem egyáltalán nem jó az ha azért veszel fel/meg valamit mert másokon is látod és kirekesztve érzed magad ha neked nincs olyanod.



Kezdjük azzal hogy mi is a stílus.Több féle értelme is van mint például beszéd stílus. A közismert tény szerint: " Ahány ember annyi féle stílus."Nos ezzel teljes mértében egyetértek. Amivel én foglalkozok ebben a bejegyzésben az az öltözködési stílus. Azt vallom hogy egyik ember sem ugyanolyan és ahogy az előbb idéztem "Ahány ember annyi stílus".


Ezt magadban kell eldöntened hogy melyik stílus illik hozzád, ez persze néhány embernél függ a zenei érdekeltségétől és stb. A legjobb módszer az egyedi stílus megtalálására az a turkáló. Igen a turkáló. Menj csak be. Nem harap. Nézz körül. Hidd el nem nagyon találsz majd olyan dolgokat ott ami szembe jönne veled az utcán. Kísérletezd ki hogy mi áll jól és miben érzed jól magad. Hiszen ez is a fő cél.



A másik tippem az a Polyvore. Ez egy outfit szerkesztő és nézegető honlap.(Már telefonra is letölthető)Nekem már megvan úgy 4 éve és nagyon szeretem. Nagyon sok jó tervező van ott és elég jó szetteket tudnak összehozni. És te is nagyon jól tudsz inspirálódni.





Nos remélem elsőre tudtam segíteni, erre a témára szeretnék még egy második részt is szentelni.:)

Ti hogy álltok ezzel a témával?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése