2016. április 16.

Szülinapi Kívánságlsta | #17


Sziasztok!

Mostanában egyre jobban érzem a nyár közeledtét mivel itt vagyunk április közepén és az idő jobb mint kéne. A nyár előtt van még egy számomra fontosabb ünnep ami nem más mint a születésnapom, tudom tudom nem erre számítottatok de engem mindig is nagyon fel tudott dobni az az időszak ami a születésnapom előtt van. Izgalmas, mert egy évvel idősebb leszel, megszűnnek bizonyos korlátok és bejönnek újak. Idén szerencsére még ez nem valósul meg mert csak 17 éves leszek. Április 20.-án.

Még sosem csináltam ilyent de láttam más bloggereknél hogy egyfajta szülinapi kívánságlistát posztolnak és nekem is megjött hozzá a kedvem hogy megosszam veletek hogy mik azok amire vágyom, még ha nem is kapom meg őket.^^

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT

#1 -  A kimondhatatlan táskanév kivéve ha nem vagy svéd - Fjallraven 


Nagyon tetszik ez a táska, nyáron láttam egy pár emberen Budapesten de egyszerűen nem tudtam megjegyezni a nevét, vagy nem tudtam rendesen elolvasni. De szerencsére egy kis kutatás után megtaláltam a honlapot vele együtt a táskát is. ^^  

ITT találod : Fjallraven Kanken

#2 - Yeezy boost 350


Nos nem tudom hogy emlékeztek-e rá de rendeltem egyszer egyet ami persze nem volt igazi. 2-3-szor volt rajtam de nekem nagyon bökte a csőröm hogy 1, nem is hasonlít annyira az igazira 2, bűntudatom volt hogy a világ legjobb cipőjéből egy replikát hordok.
Így most már nagyon vágyok ez igazira, mellesleg azt vettem észre hogy egyre többeken látom és tudom hogy semmi fogalmuk sincs hogy ki is tervezte és hogy miért:(

#3 - SZIGET VÁRJ MEG 


Tavaly is elszerettem volna menni de túl későn jöttem rá. Idén mér novemberben nyomozgattam a jegyek és a fellépők után. Bármelyik napnak örülnék mivel nagyon színes az összes műsorszám. A bakancslistámon szerepel hogy egyszer 1 hetet is fogok ott tölteni.^^

#4 Én vagyok Malala | Könyv



Mikor valamelyik héten a könyvesboltban jártam egyszer csak odakeveredtem az életrajzi könyvekhez és legelőször ő rá figyeltem fel. Belelapoztam és nagyon megfogott hogy megtudjam a valós történetét Malalának.



Ti várjátok már a nyarat?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése