2016. május 20.

Aliexpress Gyöngyei | The Manizer Sisters Highlighter Paletta


Sziasztok!

Ma egy újabb fantasztikus Ali-s szerzeménnyel jöttem nektek. Gondolom már nektek is a csapból folyik a highlighter meg a bronzosító meg a többi. Nos nekem már mindenem volt az az a bizonyos highlighter nem , nézegettem drogériákban meg a neten is és megtaláltam a Mary-Lou Manizert. Mindenki annyira istenítette Youtubeon hogy az hihetetlen ezért meg is kerestem az árát és ő a legdrágább drogériás highlighter. Az ára 25$ körül mozog ami magyar pénzben kb 7000 ft.
Ennyit akkor se adnék ki érte ha aranyból lenne. Ezért mit csinált az Aliexpress függő? Rákeresett egy dupe-ra.
Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Megrendeltem mind a hármat egyben mivel így olcsóbb is volt.
ITT a link.^^


Szerintem annyira nem pigmentált mint az igazi mert ahogy a képen is látod a kezemen kipróbáltam és kétszer húztam át rajta az ujjam hogy jó erősen megfogja. Nos én ezt annak tudnám ajánlani aki nem szereti túlzásba vinni az highlighterezést és jobban szereti ha természetesebb a fénye.



Nektek van kedvenc highlighteretek?

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése