2016. június 19.

Vegán Gyülöcs Shake





Sziasztok!

Ma egy igazán friss és nyári itallal jöttem nektek ami biztos hogy el fogja nyeri a tetszéseteket! Nem rég kiderült hogy laktóz érzékeny vagyok és e miatt el kellett hagynom minden tejterméket és csak laktózmenteseket fogyaszthatok, ezért egy ismerősöm ajánlásával beszereztem az Alpro kókuszos mandulatejét ami fantasztikus. Az ára az kissé borsos de én ajánlani tudom mert ilyent még nem ittam korábban és ezt imádom.



Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT



Nos recept nagyon egyszerű.

Hozzávalók:

  • Bármilyen gyümölcs amit te szeretsz.
  • Alpro kókuszos mandulatej
  • Esetleg egy kis cukor

És szükséged lesz turmix gépre vagy kézi turmixolóra. Én csak úgy hanyagul felvágtam a gyümölcsöket mert a nagy dolgot úgy is a turmix végzi. Addig turmixolom amíg teljesen csomómentes lesz.



Ha a gyümölcspépünk csomómentes mehet bele (Nálam 1 banánhoz és néhány eperhez fél bögre mandulatej volt) a mandulatejet ízlés szerint.
Én személy szerint jobban szeretem ha picit sűrűbb az állaga.
Ha hozzáadtad mehet még egy kis turmixolás és kész is.


És ha kész mehet is a pohárba:)
Én ezt napi szinten iszom lassan mert nagyon finom és reggeli is lehet belőle.


Remélem ti is elkészítitek ^^

Ti szeretitek a Shake-eket?

2 megjegyzés:

  1. Szia Laura,
    Hozzád hasonlóan én sem fogyasztok tejterméket és nagyon örüktem mikor megláttam ezt a kis receptet a blogodon. Az alpro márkànak nagyon sok isteni finom terméke van, nekem most a mogyorótej az új kedvencem mert szerintem nutella íze van. Nekem legjobban egyébként a joghurtok hiányoznak a tejmentes életből de szerencsére az alpro azt is csinál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj dejo vegre valaki aki igazan együtt érez velem.:D Nekem is ki kellett kísérleteznem hogy hogyan is csinaljak ilyet. Uu nuttella akkor biztos hogy be fogom szerezni.Koszonom a tippet.:)

      Törlés