2016. július 2.

DIY | Kylie Liquid Lipsick


Sziasztok! 

Idén Június 29.-én lett a blog 2 éves és ezért ma egy szuper DIY-al jöttem ami szerintem sokatoknak nagyon fog tetszeni.:) Az ünneplést majd későbbre halasztjuk mert tudjátok nyár= diákmunka nekem szóval nyár végén lesz majd a nagy bepótoló ünneplés. ^^ 
Erre a DIY -ra egyébként egészen véletlenül jöttem rá ( bár nem tudom hogy mások csinálták-e) mert unalmamban szórakoztam azzal hogy fel akartam világosítani ez egyik rúzsomat alapozóval és véletlenül túl sok alapozót nyomtam hozzá és így történt meg a nagy csoda. Miután összekevertem egy félig mattra száradó rúzs jött létre ami fantasztikus.

Tartsatok velem.^^


Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Hozzávalók/Ingredients:

- Alapozó/Foundation
- Rúzs/Lipstick
- Tároló edényke/Container
- Ecset/Brush



Egy kis tároló edényt úgymond "kenyj" össze rúzzsal. Utána nyomj hozzá egy pumpányi alapozót. És nincs más dolgod mint összekeverni jó alaposan.

In a little container put some lipsick, after add liquid foundation and mix it well to the mixture will be clear, without lump.


Én le swatcholtam a kézfejemen és csináltam több mixet.
Nekem nagyon tetszik ez a DIY és biztos hogy még nagyon sokszor meg fogom csinálni.^^



Nektek hogy tetszenek a folyékony matt rúzsok?

Ha nektek is lesz kedvetek elkészíteni ezt a DIY-t akkor mindenképpen küldjetek róla képet facebookon vagy instán használjátok a #lauradiy hasteget :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése