2016. szeptember 5.

Bev(ettem) Budapestet


Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben be szeretném nektek mutatni hogy a Budapesti nyaralásom során milyen jó/kevésbé jó kajáldákban és éttermekben jártam. Voltak nagyon jók amik ha legközelebb Budapestre megyek biztos hogy újra meglátogatok. És voltak olyanok is amibe többé be nem teszem a lábam ami, nem az étterem árazása miatt van hanem szimplán az étel minősége végett. Nem szeretnék sok negatívitást de lesz belőle mert voltak nagy csalódások. Időrendben fogok haladni.^^


A "sarki kebabos"


A 4-es 6-os villamos Mester utcai megállójával szemben található egy aranyos kis kebabos ami Döner Kebab Expressre hallgat, ahogy belépsz jobbra fogad a pult ahol a kebabot készítik balra pedig egy támaszkodó asztalt találsz székekkel. Kellemes tiszta hely volt ezért tetszett már az elején. Ami amúgy tényleg becsalogatott hogy csak 390,- volt egy kebab. A fiú barátom tanácsára be is mentünk és megkóstoltuk a 390,- es kebabot. Kértem rá csípős szószt és utólag így megbánva lila káposztát is. Nekem ízlett sima szimpla kebab volt és az ára is megérte.

"Házias ízek"



A Lurdy Házban a másodikon található egy menüs kajálda. A neve nagyon barátságos: Mami konyhája. Egy napi menü 890,- ami egy levest és másodikat foglal magába. Sosem jártam menüs kajáldákban úgyhogy nekem ez újdonság volt. Aznap mikor mi ellátogattunk a menü Brokkoli krémleves/ Hideg eperkrémleves és Spagetti Carbonara volt. Az első alkalomkor semmi bajom nem volt az étellel csak a kiszolgálással. Kettő nő volt a kiszolgáló és semmi életkedvvel nyújtották felém az ételt.:(
 Amikor másodszorra mentünk oda akkor a menü Húsleves és Szezámmagos csirke volt. Ekkor a kiszolgálás szintén ugyan olyan volt mint múltkor, felszínes. Viszont itt már az étellel is volt gondom. A leves konkrétan olyan sós volt hogy vizet kellett hozzá öntenünk a palackunkból, úgy már kellemesebb volt. A hús jó volt nem volt sós és sótlan sem.Viszont a krumpli sótlan volt és nem tudom hogyan főzték meg de undorító volt. Kívül egy 1 cm kemény volt és belül pedig puha/félkemény és egyszerűen nem tudtam megenni.

IKEA


Végre eljutottam az IKEA-ba ebédelni.^^ Nagyon szeretem az IKEA-t mint áruház. Nagyon kreatív a berendezése. Még a hot dogon kívül nem ettem ott semmit ezért is volt már idő megkóstolni a svéd gasztro fogásokat. Aznap a svéd húsgolyókat kóstoltunk meg áfonya és barna mártással. És 15 db-ot. Nos akkor még nem tudtuk hogy 15 az nagyon nagyon sok lesz. Konkrétan az ötödik húsgolyónál én már tele voltam, utána már csak a szenvedés volt leküzdeni a többit.
"Kellemetlen csalódás"


 Budán a 20.-ai tűzijáték előtt beugrottunk egy kínaiba mert, eléggé éhesek voltunk és kívülről nem nézett ki rosszul a kínai. Így előre kimondom, nem akarom elhordani nagyon de lehet hogy nagyon el fogom. Ugyanis, azzal a reménnyel vettem meg hogy isteni lesz mert ezt nem lehet elrontani, plusz még kínaiak csinálták úgyhogy még kevesebb esélyt láttam rá. Illatos csirkét kértem szezámmagos csirkével, csak a szokásos. Ahogy beleharaptam már éreztem hogy ez nagyon de nagyon nem friss, az egy dolog volt de az íze se volt a helyén, konkrétan olyan mintha valamilyen olcsó sajtporos masszából lett volna a bundája és annyira rossz íze volt hogy az illatos csirkéhez utána hozzá se nyúltam, a szezámmagosat pedig épp hogy megtettem. Nagyon kellemetlen csalódás volt nekem ez a hely.
Az ára 900 ft volt.
" Isteni fagyi "


Az Ízek utcájában voltunk figyelmesek erre a fagyizóra ahol kígyózott a sor, a tűzijáték előtt 10 perccel mi is sorba álltunk. Komolyan a szörnyű kínai kaja után ez egy megváltás volt az ízlelő bimbóimnak. 250 ft volt egy gombóc kézműves fagyi. Én málnásat kértem. Nagyon élvezetes volt. ^^


" Utolsó ebéd"


Az utolsó ebédem egy Kamra Bisztró nevű helyen ment végbe, ami szintén egy menüs hely volt. 890 ft volt kb egy menü levessel, másodikkal és desszerttel. Nos ahogy a képen is látjátok az aznapi menü nagyon házias volt, a töltött paprikának az íze a mamáméhoz hasonlított. Finom volt. ^^


"Utolsó ízek"


Hazaindulásom előtt 2 órával beugrottunk az Őrs vezér téri IKEA-ba mert szerettem volna elvásárolni az utolsó forintjaimat is. Ez így is lett mert a színes bögréknek és az illatos gyertyáknak nem tudtam ellenállni. A vásárlást én kávéval és hotdoggal zártam. Ezek után mentem is a Keletibe és elhagytam Budapestet. :(



Remélem tetszett a bejegyzés!

Nektek melyik a kedvenc kajáldátok Budapesten?


Puszi:

2 megjegyzés:

  1. Azért ha legközelebb jössz mutatok pár menci helyet, ahol iszonyatosan finom a kaja! ^-^

    VálaszTörlés