2016. szeptember 9.

Luigi vagyok | Avagy 15+1 Kérdés


Sziasztok!

Nem is emlékszem mikor volt már utoljára olyan poszt amiben kérdésekre válaszoltam, talán volt az egy vagy kettő éve is. Nos ezért is hoztam most ezt a 15+1 furcsa kérdés TAG-et ha lehet annak mondani. Én ezt nojkoblog-nál találtam, és szeretném és is továbbítani, Ninának az Ambivalentina írójának.^^ Kíváncsi vagyok a válaszaira.


Nos mielőtt belekezdenék lenne egy kis szívesség amit kérnék tőletek. Egy kedves osztálytársam jelentkezett a Cosmopolitan " Look of the year" versenyére és bejutott a döntősök közé, ahol már közönségszavazással döntenek. 
Kérlek titeket szavazzatok HERMINÁRA ezen a LINKEN.
Csupán max 2 perc az egész és mellesleg Mihalik Enikő Békéscsabai! ^^
Köszönjük!




1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív? 
Hmm, hát igazából nincsen néha apukám szokott "Lujdzsizni"(Luigi) ami egyébként egy olasz férfinév, nem tudom honnan jött ez de szerintem vicces.^^

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Nincsenek kimondottam furcsa szokásaim, vagy csak mások tudnák megállapítani hogy az az adott szokás amit csinálok fura. Egyről tudok, az az hogy a takaró mindig azon fele van a fejemnél ahogy be kell gombolni, nem tudom miért van ez így de én megszoktam.


3. Van valamilyen furcsa fóbiád? 
Itt ugye megint az a kérdés mi számít furcsának. Fóbiám kevés van, de úgy gondolom furcsa közöttük nincsen.


4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni? 
Nincsen, szerencsére jó zenei ízléssel lettem megáldva, nincs mit szégyellnem.^^


5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Ezeken a kérdéseken nekem napokat kell gondolkodnom hogy eszembe jusson valami. :D Egyébként nincsen.


6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy? 
Igen, A középső ujjammal karcolgatom a hüvelykujjam, de ez akkor is előfordul mikor zavarban vagyok.:D


7. Az ágy melyik oldalán alszol? 
Mivel nekem Single sized ágyam van ezért nincs választási lehetőségem. 


8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták? 
Ohh egy csiga volt amit össze lehetett hajtani, ezért párnaként is funkcionált, és elég vicces neve volt. Büdi, bár úgy emlékszem sosem volt büdös, állítólag egy mesefiguráról neveztem el amit azóta se találok.:D

9. Mit rendelsz általában kávézókban? 

Nem nagyon szoktam kávézókba járni, ha járok akkor a Frei Cafe-ba, és ott mindig mást rendelek mert nagyon színes a választék.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Étkezz egészségesen, mostanában nem tartom be.:D

 
11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban? 

Körbe körbe, mert elég nagy a zuhanyzó ezért van tér és tudok mozogni ide-oda.


12. Van valami furcsa testi adottságod? 
Nem tudok róla.


13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod? 

Hát ebből van egy pár. Csoki, rántott hús és társai.^^



14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz? 

Oh hát persze, beszédben ugye sokkal többször fodrul elő de itt is felfedezhettétek már hogy a "Nos" elég sokszor szerepel a mondataimban. Ezen kívül van még az: eléggé, na jó, hát igen, abszolút.


15. Miben alszol? Őszintén!
Őszintén, pizsama felső és rövidnadrág.:D


+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva elég ciki volt? 
Természetesen, ki nem?:D



Remélem tetszett e bejegyzés, ha van hozzám kérdésetek nyugodtan mehet kommentbe.^^

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése