2016. október 28.

DIY | Kókuszzsíros Ajakápoló Hideg napokra


Sziasztok!

Ma egy saját DIY ötlettel köszöntöm a kedves hideg időt. Nekem tipikusan olyan a szám hogy ahogy hideg levegővel érintkezik már ki is száradt. Mikor épp nincs nálam Carmex nagyon jó erre a kókuszzsír. Most mutatok nektek egy egyszerű diy-t amit  az Allinpackaging.hu támogatott és küldött nekem cuki kis tárolókat amiben ezt a kis egyszerű csodát tárolni tudom:)


Hozzávalók (20 ml ajakáplóhoz):

- 1 evőkanál olvasztott kókuszzsír
- Fahéj, vagy mézeskalács fűszerkeverék
- 1 pötty édesítő tabletta 

Elkészítés:

Egy kávés pohárban olvaszd fel a kókuszzsírt a mikróban kb 20 másodpercig. NE hevítsd túl! Tegyél hozzá fahéjat vagy mézeskalács fűszerkeveréket, amennyit szeretnél. Én csak annyit tettem hogy érezzem az ízét de ne legyen túl erős. Törj össze egy édesítő tablettát hogy könnyebben feloldódjon a kókuszzsírban és add hozzá. Öntsd a tálkádba vagy amiből majd használni fogod pl: egy kifogyott mini krém tartó.A lényeg hogy legyen teteje mert a kókuszzsír könnyen olvad.
Ha beletöltötted tedd hűtőbe, ablak párkányra ahol hideg vagy hogy megdermedjen, és már kész is! :)

Én a táskámba tárolom hogy mindig nálam legyen :)




Remélem ti is elkészítitek! 

Puszi!

6 megjegyzés: