2017. február 5.

Nap bloggere voltam | Visszatérés



Sziasztok!
Nagyon jó érzés újra visszatérni a blogra. Nagyon sajnálom hogy 3 hónapig még híremről sem hallottatok nem hogy bejegyzést csináltam volna. Sajnos nem nagyon volt ihletem ezzel a dologgal kapcsolatban s nem akartam olyan bejegyzést csinálni amit nem élvezek ezért tartottam egy nagyobb szünetet. De visszatértem. ^^


Novemberben én is lehettem a Nap Bloggere, így kaptam kérdéseket tőletek amit már régen meg szerettem volna válaszolni.:)


Szia! Olvastam az éttermekről írt bejegyzésed, szuper :) Melyik a kedvenc éttermed Budapesten?
Sziaa! Köszönöm!Nos a kedvenc éttermem Budapesten nem a legegészségesebb de nagyon szeretem, ez a KFC. Sajnos még nem találtam nagyon jó éttermeket BP-n mert nem sokat járok fel de ha van jó tipped szívesen várom! :)

 Ha jól olvastam a paradicsom leves a kedvenced, mért? Köszi :)
Azóta egy kicsit változott ez az érzés de akkor azért volt a kedvencem mert nagyon könnyen tudtam elkészíteni és mert nagyon szeretem a paradicsomot.:)

Mit jelent számodra blogolni?
Megosztani veletek a dolgaim, inspirálni titeket, kiírni magamból a dolgokat. És a mai napig nem bánom meg hogy csatlakoztam a közösséghez mert nagyon kedves és jó fej embereket ismertem meg.^^

Milyen érzés volt számodra forgatni az első beleélős videód? Én pl fetrengve tudok röhögni saját magamon :D
Én régen nagyon lámpalázas voltam ilyen téren de ezt idővel kinőttem és most már könnyen megy, még akkor is ha egy kamerába beszélek. Mikor viszont visszanézem nagyon szoktam szórakozni magamon, hogy hogyan affektálok stb. :D

Miért kezdtél el blogolni?
Mert nagyon szerettem barkácsolgatni és megosztani a saját ötleteim s ezt megosztani azokkal az emberekkel akiket az a téma még érdekel.

Láttam hogy van youtube csatornád, tervezed hogy készítesz még videókat?
Igen, van de sajnos azóta azokat a videókat privátba tettem mivel nagyon amatőrök voltak.:(  Igen tervezek hogy csinálok de a bloghoz kiegészítőként.

Honnan szoktál inspirálódni?
Nem is tudom, sokat szoktam Instagramozni és ott sokféle inspiráló dolgot látok, de nem onnan szoktam. Maximum csak befolyásol.

Milyen más címet tudnál elképzelni a blogodnak?
Igen, nos ezt a kérdést még a névváltoztatás előtt kaptam.:D A cím a Vanilla Bangs

Ha jól láttam a blogodban még csak 17 éves vagy és már 2 éve blogolsz. Hány éves kortól ajánlod elkezdeni a blogírást? Van-e szerinted alsó-felső korhatár?
Hány éves kortól ajánlom? Szerintem 14. De ez ember függő és attól is függ hogy miről írsz és hogy milyen minőségben. Írhat jól egy 14 éves és írhat rosszul egy 18 éves is.



Köszönöm a kérdéseket!

Puszi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése