2017. augusztus 3.

Szentendre, te csodás!


Sziasztok!

Ritkán járunk mostanában ide-oda "kirándulni", de annak ellenére én nagyon szeretek még ha évente párszor adódik csak rá lehetőség. És most nem csak úgy random utaztunk, hanem mert egy nagyon kedves rokonomnak volt esküvője itt a csodás Duna parti városban. Szentendrén.
A vicc az ilyen esküvők előtt mindig az hogy az indulás előtt egy vagy jobb esetben kettő napban dől el hogy mit veszünk fel és akkor még csak a ruha van meg. "De ahj a cipő, azt is venni kell, de jaj abban meg nem tudok menni. Nem baj majd a tesómra támaszkodva fogok járni azon a kedves macskakövön."

Így is lett!




(Model face 0)


A hely ahol volt a vacsora a Duna partján helyezkedett el amit egy szűk utca határolt egy másik nagyon szép háztól. A kilátás a folyóra nézett, mediterrán hangulatot is adott maga az épület.
Szerencsénkre a szűk kis utca falát borostyán borította ami nagyon jó háttér lett a fotóknak és nagyon hangulatos is volt.




Ebben a szettben a kedvenc kiegészítőm a fülbevalóm volt amit természetesen az esemény előtt pár órával vettem a H&M-ben egy leértékelés során. Nagyon egyedi és az a szem a középén szó szerint vonzta a tekinteteket.

Igen, egy kis hír. Nos a fru fru eltűnt.



Ezt a ruhát egy nagyon jó kis turkálóban vettem, eredetileg nem az volt a cél hogy az esküvőre szerezzek valamit, csak úgy körülnéztem és rátaláltam. A színe ugyebár nem látszik a képen a legközelebbi amit tudok hozzá hasonlítani az a brokkoli krémleves lenne.:D




Legyen szép napotok!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése